Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
April 14, 2006
Image Size
130 KB
Resolution
506×877
Thumb

Stats

Views
942
Favourites
29 (who?)
Comments
31
Downloads
54
×
Spork-of-Justice by lexemon Spork-of-Justice by lexemon
hello guys!!!!!
hope everyone is all fine and dandy.... this picture is for spork-of-justice coz she was one of the winners of my 2,500 page view thing!!!! i really enjoyed doing this and i worked with a few colours that i don't usually use that much. if you hadn't noticed i use pink alot!!! :D
but yeah... it didn't take that long to draw or ink, but whenever i colour it takes ages!!! i think its coz i play with textures so much... and make them different colours and what have you!
i think i like the energy that this picture gives off!!! :drool: and her hair is really nice too... kinda a cross between ariel and asuka (i cant rember how to spell it) form neon genesis... which i've just watch all over again - god i love it!!! :dance:

.............i am a nonce, just wanted to share that with u.

only 2 more days till i can have choccy again guys!!! i'm super excited... i'm gonna eat it til i spew!!! i thought i'd let everyone know!

but yeah i hope you like it !!!!!

and yours is on its way.... but it may take a while, artist block!!!

loves yous all xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxx
Add a Comment:
 
:iconindigocrystal:
IndigoCrystal Featured By Owner Feb 1, 2009
Aww she's really cute. ^_^ I like your color choices for her, and I read how you chose her hair style. It's INCREDIBLE! ^w^
Reply
:iconzim402:
ZIM402 Featured By Owner Feb 20, 2008
love that hair
Reply
:iconlexemon:
lexemon Featured By Owner Feb 26, 2008  Professional Filmographer
thank you!!! thats soooo much for all the favs too! :boogie:
Reply
:iconzim402:
ZIM402 Featured By Owner Feb 27, 2008
love your stuff!
its inspiring :D
you see my stuff? i like color too D
Reply
:iconlexemon:
lexemon Featured By Owner Mar 2, 2008  Professional Filmographer
your drawing and colouring is really good too :D
Reply
:iconzim402:
ZIM402 Featured By Owner Mar 2, 2008
thanks : )
color = awesomeeeeeeeee *hug* :)
Reply
:iconelectrasinclair:
ElectraSinclair Featured By Owner Aug 7, 2007  Student Digital Artist
i love sporks!very cool
Reply
:iconlexemon:
lexemon Featured By Owner Aug 8, 2007  Professional Filmographer
hehe cheers!
Reply
:iconkinkei:
kinkei Featured By Owner Jul 28, 2007  Professional Digital Artist
love the hair!
Reply
:iconlexemon:
lexemon Featured By Owner Aug 1, 2007  Professional Filmographer
hehe thank you chick!!! and cheers for the fav! :heart:
Reply
Add a Comment: